Prezentele conditii de vanzare se refera pe de o parte la S.C. Speed Sign S.R.L., cu sediul în Piatra Neamt, str. Costache Negri nr. 5, Bl. D2, Sc. A Et. 1, Ap.3, identificata prin CUI RO 17860000 si inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J 27/1194/2005 denumita vanzator si orice persoana fizica sau juridica care doreste sa faca cumparaturi online prin site-ul www.speedsign.ro, denumita cumparator.
Vanzarile online se supun prezentelor conditii generale, la care cumparatorul adera fara restrictii sau rezerve in momentul in care a validat comanda prin e-mail sau fax.
Comanda efectuata angajeaza cumparatorul de o maniera irevocabila.
Comanda trebuie sa contina in mod explicit adresa si modalitatea de plata si livrare, persoana de contact si numar telefon.
Vanzatorul va remite cumparatorului in cel mai scurt timp un e-mail de confirmare a comenzii, sub rezerva indicarii unei adrese de e-mail valide sau va incerca contactarea telefonica a cumparatorului.
Daca procesul de confirmare a comenzii nu se poate realiza ( o adresa de e-mail invalida sau contactarea telefonica imposibila), comanda facuta isi pierde valabilitatea.
Ofertele prezentate pe site sunt valabile doar in limita stocului disponibil.
Pretul produselor este cel afisat pe site-ul www.speedsign.ro in momentul lansarii comenzii.
Cheltuielile de livrare sunt in sarcina cumparatorului, inclusiv a rambursursului.
Cheltuielile de livrare, in functie de modalitatea de livrare, vor fi indicate de validarea definitiva a comenzii.
Cumparatorul are la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
a) Plata la livrarea coletului daca s-a ales ca livrarea sa se faca prin intermediul unei firme de curierat rapid
b) Numerar, daca s-a ales sa ridice marfa comandata de la magazinul situat la adresa str. Fermelor Bl. F5 parter
c) Prin OP in contul RO28 BTRL 0280 1202 3593 68XX deschis la Banca Transilvania Piatra Neamt, in baza facturii proforme emise.
In cazul platii cu OP este necesar sa se astepte intrarea banilor in contul firmei dupa care in maxim 48 ore se va onora comanda.
Produsele cumparate de pe site-ul nostru se pot livra doar pe teritoriul Romaniei in localitati in care curierul face livrari. Cumparatorul poate indica modalitatea de livrare dupa cum urmeaza:
a) de la magazinul situat la adresa str. Fermelor Bl. F5 parter, Piatra Neamt
b) Prin firma de curierat cu care vanzatorul are contract.
Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea daca adresa indicata este inexistenta sau daca din motive de forta majora independente de vointa transportatorului livrarea nu se poate efectua sau intarzie.
Coletul cu marfa va fi insotit de factura, certificat de garantie si manual de utilizare (dupa caz), reclame; cumparatorul are obligatia sa verifice produsele; nu se vor lua in considerare reclamatii ulterioare primirii coletului si datorate depozitarii in conditii improprii.
Orice reclamatie trebuie facuta imediat pe adresa de e-mail office@speedsign.ro, la telefon 0721.651.152 sau tel/fax 0233.234.610, facandu-se referire la numarul comenzii si facturii. Orice litigii care se vor ivi între părti vor fi solutionate pe cale amiabilă. În cazul în care nu se ajunge la o întelegere pe cale amiabilă, litigiile vor fi deduse spre judecată instantei române competente material si teritorial potrivit dreptului comun.
Vanzatorul isi conserva dreptul de proprietate asupra produsului vandut pana la momentul platii integrale a acestuia de catre cumparator.
Clientul si furnizorul se obligă să păstreze cu strictete confidentialitatea cu privire la secretul profesional si activitatea comercială, precum si la alte informatii tehnice si comerciale, pe care le-au obtinut pe parcursul derulării operatiunilor comerciale între ei.