Menu
Cosul tau

Politica de plată și Livrare

Livrarea comenzilor finalizate până la ora 15:00 în zilele de Luni-Vineri se vor efectua în termen de maxim 24 de ore (o zi lucrătoare) prin curierat rapid, pentru produsele de  pe stocul nostru. Nu  raspundem în cazul în care livrarea comenzilor întârzie din vina societatii de curierat.

Costurile de transport sunt suportate de către client.

Clientul poate opta si livrarea cu alt curier daca achita produsele inainte de livrare, prin transfer bancar sau prin plata cu cardul.

Modalitățile de plată acceptate:

Plata în avans (prin virament bancar sau card bancar)  
 - Plata numerar la livrare (ramburs)

Pentru plata efectuată prin card bancar prin procesatorul PlatiOnline:

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.
Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare.
În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

 

Cum va aparea tranzactia pe extrasul de cont:

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele speedsign

 

Condiții de anulare și rambursare

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului/produselor. 
Renunțarea la cumpărare în termen de 15 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Plata transportului pentru retur o va suporta cumpărătorul.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Dacă din motive diverse, produsul achiziționat nu este identic cu cel pe care doriti să îl schimbați, nu îl montați și nu aduceți modificări piesei primite pentru a fi montată, și nici nu folosiți componente din piesa primită, dacă doriți să efectuați returul.
Pentru a returna produsul, vă rugăm să respectați întocmai pașii prezentați în pagina de retur produse

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.